02.12 - 07.12
9 клас
Українська мова
Опрацювати §18,20, виконати впр.202,232.
Українська література
Опрацювати с.184 – 186, прочитати повість «Маруся».
19.10 – 23.10
6 клас Українська мова §14 – 15, впр.107,113,119 (1 – 6,8).
7 – А,Б Українська мова §13 – 14, впр.126,141.
Українська література Опрацювати с.70 – 74, випис.ТЛ, аналіз поезій.
9 клас Українська мова §10, впр.103,106.
Українська література с.112 – 126,126 – 129, хрестоматія с.52 – 58, 58- 68.
2019 - 2020 н.р.
5 клас
(ІІпідгрупа ) укр.
мова
Опрацювати §47 – 48, виконати впр. 372,375,379.
6 клас укр.
мова
Опрацювати §40 – 42, виконати впр.337, 346, 355.
8 клас укр. мова
Опрацювати §26, виконати
впр.271; опрацювати с.206 – 209,
впр.441.
6 клас укр. література
Опрацювати с.104 – 109, навчитися
виразно читати вірші, намалювати ілюстрації ( за бажанням )
8 клас укр. література
Прочитати трагікомедію «Сто тисяч»,
скласти план характеристики Герасима Калитки.
12.02 - 20.03
Українська література 6 клас
Опрацювати стор.140 - 141, прочитати першу частину твору "Тореадори з Васюківки", намалювати ілюстрації.
Українська
література 8 клас
Підготувати презентацію "Життєвий і творчий шлях О.Довженка" або "Довженко - режисер."Опрацювати с.205 – 210, прочитати твір "Ніч перед боєм".
Українська мова
5 клас ( ІІ підгрупа)
Опрацювати §54,55, виконати
впр. 429, 447. Написати твір - роздум у художньому стилі "Чому потрібно берегти природу" або "Чому необхідно знати історію свого народу".
Українська мова 6
клас
Опрацювати §46 – 48, виконати впр. 391, 397, 404.
Українська мова 8
клас
Опрацювати §29 - 30, виконати впр.302, 309 ( тести ).
Виконані тестові завдання, презентації надішліть на мою пошту
lydmiladovgalyuk@gmail.com
Шановні учні 8 класу! Термін виконання контрольної роботи з української літератури 20.04. Тести розміщено в класрум. Код 2gqa63t
Учні 5 класу ( 2 група ) завдання з укр. мови розміщені в класрум.
21.04 - 26.04
Українська мова
5 клас ( ІІ підгрупа)
Опрацювати §62, виконати
впр. 485., скласти 2 тестові запитання до тем "Звертання", "Вставні слова".
Українська мова 6 - А
клас
Опрацювати §57 - 58, виконати впр. 490, 501 ( тести ), опрацювати усно с.180 ( розбір числівника ).
Українська мова 6 - Б клас
Опрацювати §58, виконати впр. 497, 501 ( тести ), опрацювати усно с.180 ( розбір числівника ).
Українська мова 6 - Б клас
Опрацювати §58, виконати впр. 497, 501 ( тести ), опрацювати усно с.180 ( розбір числівника ).
Українська мова 8
клас
Опрацювати §37, виконати впр.387 ( тести ). Опрацювати с.168 ( синтаксичний розбір речення з відокремленими членами ).
Українська література 6 клас
Дочитати твір, охарактеризуйте образ Клима, користуючись пам'яткою на с.236 (письмово)
Українська
література 8 клас
"Опрацювати с.243 – 253, прочитати твір "Білий кінь Шептало". Письмово відповісти на запитання 14 с.252.
27.04 - 03.05
Українська література 6 клас
1 урок. Скласти сенкан на тему "Родина". 2 урок КР №5. Твір на тему ( за вибором ) "Чи потрібно боротися зі своїми страхами й поганими звичками?" ( за твором Л.Ворониної ), " Мрії героїв повісті В.Нестайка "Тореадори з Васюківки", "Як ти ставишся до персонажів повісті Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки..." ( обсяг 1 стор. ).
Українська
література 8 клас
"Опрацювати с.274 – 253, прочитати твір "Місце для дракона". Письмово відповісти на запитання с.278 - 279 ( №13 - 18 ).
Українська мова
5 клас ( ІІ підгрупа)
Опрацювати §59, виконати
впр. 469. Написати контрольну роботу. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова.
Українська мова 6 - А, Б класи
Опрацювати §59, виконати впр. 504. Написати контрольну роботу. Числівник.
Українська мова 8
клас
Повторити §37, скласти допис дискусійного характеру "Чи переможе книжку комп'ютер?" з використанням відокремлених членів речення.
Контрольна робота
Речення з однорідними
членами. Звертання. Вставні слова
5 клас
1.Вкажіть речення з однорідними членами речення:а)Зоря на небі рожева уже почала займатись; б) Вірний приятель – то найбільший скарб;
в) Перед самою хатою росли червоні, рожеві, білі маки.
2. Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
а) Місяць світить та не гріє; б) Тягнуться до сонця і квіти, і трави;
в) Мені наснились доли та ліси, поля веселі та вітри незримі.
3. Вкажіть речення у якому узагальнювальне слово стоїть після однорідних членів речення:
а) Усе чарує зір кругом: роса, і луг, і води;
б) На річці, в лісі, на полі – усюди тихо;
в) На клумбі ще цвітуть квіти: айстри, безсмертники, чорнобривці.
4. Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
а) І будинки, і дороги, і ліси все видно навкруги;
б) Скрізь червоно: на небі, на узгір’ях і на горі;
в) Луки, гори, пишні сади – все зелене і принишкле.
5. Вкажіть речення, у якому є звертання( розділові знаки пропущено):
а) Світить нам день безсмертними вогнями; б) Який же ти світе теплий і широкий;
в) Діти цікавляться історією свого краю.
6. Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки при звертанні:
а) Благословенний будь, мій краю рідний; б) Не клубочтесь, хмари, сиві;
в) Україно! Ти для мене диво!
7. Вкажіть речення із поширеним звертанням:
а) Гуркотіть тихіш, машини; б) Слався од краю до краю, Вітчизно;
в) Зоре моя вечірняя, зійди над горою.
8. Вкажіть речення зі вставним словом( розділові знаки пропущено):
а) Всяке трапитись може на довгім віку;
б) Може ви чули як пахне земля?
в) Злива тривала майже годину.
9. Вкажіть речення, у якому неправильно поставлені розділові знаки:
а) Уже скоро, мабуть, почнеться мітинг;
б) Може, ми колись ще зустрінемось;
в) На щастя пожежу погасили швидко.
10. Укажіть речення, у якому немає узагальнювального слова:
а) Почали стигнути плоди черешні вишні абрикоси;
б) Бере все живе в сонця вогонь золотий і живиться ним;
в) Тому-то всі такі ніжні до мене і батько і мати і дід.
11. Укажіть речення, у якому виділене слово є вставним:
а) З високого причалу собаку було добре видно;
б) Здавалося глухий зрозумів би;
в) Остання Митькова фраза прозвучала б навіть незрозуміло.
12. Складіть речення зі вставним словом, яке вказує на джерело повідомлення.
Контрольна
робота №5. Числівник. 6 – А клас 1.
Повнозначна частина мови, яка означає кількість предметів або їхній порядок при
лічбі, називається:
а) іменником;
б) прикметником;
в) числівником;
г) займенником.
2. Запишіть п'ять числівників.
3. Числівники за значенням поділяються на:
а) якісні, відносні й присвійні;
б) назви істот і неістот;
в) прості й складні;
г) кількісні й порядкові.
4. Запишіть п'ять кількісних числівників.
5. За будовою числівники поділяються на:
а) прості, складні й складені;
б) якісні, відносні й присвійні;
в) тверді, м'які й мішані;
г) кількісні, збірні, дробові.
6. Запишіть п'ять складних числівників.
7. Позначте рядок, у якому всі слова — збірні числівники.
а) Шість, двадцятий, семеро, три десятих;
б) двоє, дванадцятеро, тридцять троє, восьмеро;
в) тринадцятьох, шістдесяти, вісімнадцятьом, на трьох;
г) другий, шостий, чотирнадцятий, дев'ятий.
8. Запишіть речення, у якому використано порядковий числівник.
9. Визначте речення, у якому вжито дробовий числівник.
а) 3 п'ятого кола червоний башлик випередив усіх (М. Трублаїні).
б) 3 криком і вереском промчав тринадцятий у повс¬тяному капелюсі (М. Трублаїні).
в) Через Канадський водоспад стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (З підручника).
г) Установлено, що Ніагарський водоспад утворився близько восьми - дев'яти тисяч років тому (3 підруч¬ника).
10. Уведіть у речення власне кількісний числівник.
11. Позначте речення, яке потребує редагування.
а) Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.
б) Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.
в) У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.
г) У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.
12. Провідміняйте числівник сто.
а) іменником;
б) прикметником;
в) числівником;
г) займенником.
2. Запишіть п'ять числівників.
3. Числівники за значенням поділяються на:
а) якісні, відносні й присвійні;
б) назви істот і неістот;
в) прості й складні;
г) кількісні й порядкові.
4. Запишіть п'ять кількісних числівників.
5. За будовою числівники поділяються на:
а) прості, складні й складені;
б) якісні, відносні й присвійні;
в) тверді, м'які й мішані;
г) кількісні, збірні, дробові.
6. Запишіть п'ять складних числівників.
7. Позначте рядок, у якому всі слова — збірні числівники.
а) Шість, двадцятий, семеро, три десятих;
б) двоє, дванадцятеро, тридцять троє, восьмеро;
в) тринадцятьох, шістдесяти, вісімнадцятьом, на трьох;
г) другий, шостий, чотирнадцятий, дев'ятий.
8. Запишіть речення, у якому використано порядковий числівник.
9. Визначте речення, у якому вжито дробовий числівник.
а) 3 п'ятого кола червоний башлик випередив усіх (М. Трублаїні).
б) 3 криком і вереском промчав тринадцятий у повс¬тяному капелюсі (М. Трублаїні).
в) Через Канадський водоспад стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (З підручника).
г) Установлено, що Ніагарський водоспад утворився близько восьми - дев'яти тисяч років тому (3 підруч¬ника).
10. Уведіть у речення власне кількісний числівник.
11. Позначте речення, яке потребує редагування.
а) Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.
б) Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.
в) У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.
г) У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.
12. Провідміняйте числівник сто.
Контрольна робота № 5.Числівник. 6 – Б клас
1. Числівник - це повнозначна частина мови, яка:
а) має значення предметності;
б) означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі;
в) виражає ознаку або властивість предмета;
г) вказує на предмети, ознаки, кількість, але не нази¬ває їх.
2. Запишіть п'ять числівників.
3. Числівники за значенням поділяються на:
а) кількісні й порядкові;
б) прості й складні;
в) назви істот і неістот;
г) якісні, відносні й присвійні.
4. Запишіть п'ять порядкових числівників.
5. За будовою числівники поділяються на:
а) якісні, відносні й присвійні;
б) тверді, м'які й мішані;
в) прості, складні й складені;
г) кількісні, збірні, дробові.
6. Запишіть п'ять складних числівників.
7. Позначте рядок, у якому всі слова — дробові числів¬ники.
а) Шість восьмих, три двадцятих, вісім дев'ятих, дві десятих;
б) другий, восьмий, сімнадцятий, десятий;
в) дванадцятьох, вісімдесяти, вісімнадцятьом, вось¬мисот;
г) шестеро, тринадцятеро, двадцять троє, восьмеро.
8. Запишіть речення, в якому використано порядковий числівник.
9. Визначте речення, в якому вжито збірний числів¬ник.
а) Межа вічної криги в Арктиці відступила на кілька сотень кілометрів на північ (В. Комаров).
б) Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки (О. Довженко).
в) Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей (/. Нечуй-Левицький).
г) Семеро одного не ждуть {Народна творчість).
10. Уведіть у речення дробовий числівник.
11. Позначте речення, яке потребує редагування.
а) Два коти в одному мішку не живуть (Народна твор¬чість).
б) Що то за птах, що на вісьмох ногах (Народна твор¬чість).
в) Сімсот соколят на одній подушці сплять (Народна творчість).
г) Під одним ковпаком до сімсот козаків (Народна творчість).
12. Провідміняйте числівник сорок.
04.05 - 10.05
Українська література 6 - А, Б класи
1
урок. Опрацювати с.216 - 219, виписати визначення з ТЛ с.217 - 218 та художні засоби ( епітети, пестливі слова, фразеологізми ) з байки "Щука". 2 урок Опрацювати с.220 - 222, визначте елементи сюжету байки Л.Глібова "Муха і Бджола" ( вступ, основна частина, мораль ).
Українська
література 8 клас
"Опрацювати с.281 – 283, прочитати твір В.Чемериса "Вітька + Галя...", відповісти коротко на питання вікторини ( питання розташовані нижче ).
Українська мова
5 клас ( ІІ підгрупа)
Опрацювати §60 - 61, виконати впр.475, 482 , опрацювати с.178 ( синтаксичний розбір складного речення ).
Українська мова 6 - А, Б класи
Опрацювати §60 - 61, виконати впр. 508, 519.
Українська мова 8
клас
Повторити типи мовлення, написати контрольний твір - опис на основі особистих спостережень і вражень з використанням відокремлених означень та обставин "Моє рідне місто".
Вікторина
Вікторина
1.Яке
прізвисько було у Федька?
2. Ким працювала сестра Котигорошка?
3. Як запропонував освідчитися Вітьці — Галі Федько?
4. Де взяв сомбреро Федько?
5. Для кого співав серенаду Вітька?
6. Що пообіцяла купити Федьку Галя за зізнання, кого кохає Вітька?
7. Чому Юрко пішов у секунданти до Петра Білого?
8. Кличка бугая, який змусив Причепу видряпатися на телефонний стовп.
9. Чий тин загорівся?
10.Що зірвало поцілунок?
2. Ким працювала сестра Котигорошка?
3. Як запропонував освідчитися Вітьці — Галі Федько?
4. Де взяв сомбреро Федько?
5. Для кого співав серенаду Вітька?
6. Що пообіцяла купити Федьку Галя за зізнання, кого кохає Вітька?
7. Чому Юрко пішов у секунданти до Петра Білого?
8. Кличка бугая, який змусив Причепу видряпатися на телефонний стовп.
9. Чий тин загорівся?
10.Що зірвало поцілунок?
11.Скільки коштувала хлібина,
з якою Федько
йшов свататися?
12.Напис «Вітька +
Галя» Федько зробив
на…
Українська література 6 - А, Б класи
1
урок. Опрацювати с.223 - 225, виписати визначення з ТЛ с.224, знайти інверсію у творі "Добре торгувалось".
2 урок. Опрацювати с.225 - 228, схарактеризуйте козаків на основі співомовки "Запорожці у короля" ( письмово ).
Українська
література 8 клас
"Опрацювати с.286
– 287, скласти план до характеристики образів Вітька та Галі.
Українська мова
5 клас ( ІІ підгрупа)
Опрацювати §63, виконати впр.492, 493 , написати контрольний твір - роздум на одну з тем "Чому людина має бути чемною" або "Чому потрібно захищати слабших".
Українська мова 6 - А, Б класи
Опрацювати §62 - 63, виконати впр. 529, 539.
Українська мова 8
клас
Повторити §37, виконати впр.385 ( І - ІІ ), 386.18.05 - 24.05
Шановні учні, своєчасно виконуйте завдання.
Українська література 6 - А, Б класи
1
урок. Опрацювати с.229 - 233, прочитати гуморески.
2 урок. Контрольна робота з теми "Гумористичні твори" ( тести розташовані нижче ).
Українська
література 8 клас
Контрольна
робота. Твір на одну з тем: "Загибель яскравої особистості у
суспільній неволі (В.Дрозд "Білий кінь Шептало"), "Добро і зло в
сучасному світі" ( Ю.Винничук "Місце для дракона"), "Поетизація
першого почуття у повісті В.Чемериса "Вітька + Галька...".
Українська мова
5 клас ( ІІ підгрупа)
1 урок. Опрацювати §64,
виконати впр.500 ( ІІ ).
2 урок. Контрольна робота "Складне речення. Пряма мова. Діалог"
( тести розташовані нижче ).
( тести розташовані нижче ).
Українська мова 6 - А, Б класи
Опрацювати §64 - 65, виконати впр. 547
2урок. Контрольна робота "Займенник" ( тести розташовані нижче ).
Українська мова 8
клас
Контрольна робота з теми "Речення з відокремленими членами "( тести розташовані нижче ).
Речення з відокремленими членами
8 клас 1.
Укажіть правильне твердження.
Уточнюючими називають члени
речення, які:
а) розширюють зміст речення;
б) звужують зміст речення;
в) уточнюють або пояснюють зміст
головного чи другорядного члена речення;
г) конкретизують зміст сказаного.
2. Укажіть правильне твердження.
Відокремлюватися можуть:
а) підмет, присудок, обставина;
б) додаток, означення, обставина;
в) підмет, присудок, означення;
г) підмет, додаток, обставина.
3. Яким відокремленим членом
речення є виділені в реченні слова?
Тут, під кронами білих
розпашілих каштанів, причаїлися наші, повні щастя, літа. (Д. Луценко)
а)відокремлене означення;
б) відокремлена уточнююча
обставина;
в) відокремлений додаток;
г) відокремлена прикладка.
4. Укажіть речення, у якому
відокремлене означення виражене дієприкметниковим зворотом.
а) Зачаровані подорожні сиділи й
мовчали. (М. Коцюбинський)
б) Оповитий тишею степ дихав
пахощами росяних трав. (П. Панч)
в) В імлистій далині, осяяні
срібним промінням місячним, стояли широкі лани золотого жита та пшениці. (М.
Коцюбинський)
г) А он старе Монастирище, колись
козацькеє село. (Т. Шевченко)
5. Укажіть речення з
відокремленим додатком.
а) Нікого тут нема, крім мене й
господині. (М. Рильський)
б) Польова билина, вона не
призвичаєна до густої садової тіні. (Панас Мирний)
в) Гей, був у Січі старий козак,
на прізвище Чалий. (Нар. творч.)
г) І от тепер, ставши
начальником, він раптом заспівав отакої. (О. Гончар)
6. Укажіть речення, у якому
відокремлена обставина виражена іменником з прийменником.
а) Співають усі, за винятком Ліни
Яцуби, дочки відставника… (О. Гончар)
б) Незважаючи на вітрець,
робилося душно. (Г. Тютюнник)
в) Звучав потемнілий дзвін, пудів
на тридцять. (М. Стельмах)
г) У лісі, опріч мене, є ще
хтось. (Є. Гуцало)
7. Установіть відповідність між
реченням і другорядним членом у ньому.
1. Відокремлений уточнюючий
член речення
2. Відокремлений додаток
3. Відокремлене означення
4.Відокремлена обставина
|
а) Спить вітер на колінах у
беріз, окутаних у молоко туману. (Б. Чіп)
б) Лев упав і довго, лежачи,
стогнав. (Л. Глібов)
в) Тут, під кронами білих
розпашілих каштанів, причаїлися наші, повні щастя, літа. (Д. Луценко)
г) Здається, вогнем чудесним
сяють зорі з дніпровських круч. (Д. Луценко)
ґ) Не маю іншого тепла, окрім
отчого краю. (В. Баранов)
|
8. Установіть відповідність між
відокремленими уточнюючими членами речення і синтаксичною роллю, яку вони
виконують.
1. Уточнюючий підмет
2.Уточнюючий присудок
3.Уточнююча обставина місця
4. Уточнююче означення
|
а) Пірат був звичайний пес,
трудяга. (О. Довженко)
б) Уже багато років, відколи
його забрано од матері, ніхто ні про що не питав. (В. Дрозд)
в) І тут, в Америці, живу я
Україною. (А. Кацнельсон)
г) Надійшли жнива, достигла
Василева пшениця — така гарна, колос у колос. (М. Вовчок)
ґ) Він, Шептало, кінь
особливий, кінь білий. (В. Дрозд)
|
9. Виконайте синтаксичний розбір
речень.
а) Матір моя, Марія, читати мене
навчила. (М. Нагнибіда)
б) Кожен птах, свою пісню
співаючи, здіймається до небес. (Нар. творч.)
6 - А клас
Українська література
Контрольна робота № 6 з теми “Творчість Л. Глібова, С.
Руданського, П. Глазового” (тести)
1.
Мораль байки Л. Глібова “Муха і Бджола”:
А)
треба бути працьовитим;
Б)
треба вміти спілкуватися з товаришами;
В)
треба любити природу;
Г)
некрасиво займатися пустослів’ям.
2.
Творив у жанрі співомовки:
А)
П. Глазовий;
Б)
Л. Глібов;
В)
С. Руданський;
Г)
Т. Шевченко.
3.
Пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною викривається у
творі:
А) “Свиня
свинею” С. Руданського;
Б) “Похвала”
П. Глазового;
В)
“Найважча роль” П. Глазового;
Г) “Жаба
і Віл” Л. Глібова.
4.
У польського короля, за співомовкою С. Руданського “Запорожці у короля”,
козаків частували:
А)
пивом і м’ясом;
Б)
медом і сметаною;
В)
борщем і варениками;
Г)
млинцями й вином.
5.
“Наука доводить, / Що людина, безперечно, / Від мавпи походить” – ці рядки з
твору П. Глазового:
А)
“Найважча роль”;
Б)
“Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г)
“Похвала”.
6.Укажи,
хто з митців творив у жанрі співомовки:
А) П. Глазовий;
Б) Л. Глібов;
В) С. Руданський;
Г) Т. Шевченко
А) П. Глазовий;
Б) Л. Глібов;
В) С. Руданський;
Г) Т. Шевченко
7. Дія відбувається в байці Л. Глібова
“Муха і Бджола”:
А) навесні;
Б) улітку;
В) восени;
Г) узимку
А) навесні;
Б) улітку;
В) восени;
Г) узимку
8. Хто з письменників підписувався
псевдонімом Дідусь Кенар?
А) Степан Руданський;
Б) Павло Глазовий;
В) Леонід Глібов;
Г) Степан Олійник.
А) Степан Руданський;
Б) Павло Глазовий;
В) Леонід Глібов;
Г) Степан Олійник.
9.
Яку рису характеру людини Л. Глібов
критикує на прикладі поведінки Жаби (“Жаба й Віл”):
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
10. Якої байки Л. Глібова стосується
таке прислів’я: “Без труда – нема плода?”
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) всіх зазначених творі.
11. Що
таке мораль байки?
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
12. До
чого мав хист поет Степан Руданський:
А) малював карикатури;
Б) співав сопрано;
В) грав на кобзі;
Г) складав сонети.
А) малював карикатури;
Б) співав сопрано;
В) грав на кобзі;
Г) складав сонети.
6 - Б клас
Українська література
Контрольна робота № 6 з теми “Творчість Л. Глібова, С.
Руданського, П. Глазового” (тести)
Варіант ІІ
1.
Серед поданих письменників виберіть, хто писав гумористичні твори:
А) Т. Шевченко;
Б) П. Глазовий;
В) В. Близнець;
Г) І. Калинець.
А) Т. Шевченко;
Б) П. Глазовий;
В) В. Близнець;
Г) І. Калинець.
2.
Якої байки Л. Глібова стосується таке прислів’я: “Без труда – нема плода?”
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) “Лебідь, Рак і Щука”.
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) “Лебідь, Рак і Щука”.
3.
Який із цих творів алегоричний?
А) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Б) “Запорожці у короля” С. Руданського;
В) “Еволюція” Павло Глазового;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
А) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Б) “Запорожці у короля” С. Руданського;
В) “Еволюція” Павло Глазового;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
4. У
якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися
будь-якою ціною?
А) “Запорожці у короля” С. Руданського;
Б) “Похвала” П. Глазового
В) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
А) “Запорожці у короля” С. Руданського;
Б) “Похвала” П. Глазового
В) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
5. Що
означає слово шаплик (за байкою Л. Глібова “Щука”)?
А) самець щуки;
Б) посудина з ручками для носіння рідини;
В) адвокат, захисник обвинуваченого в суді;
Г) урочистий обід, що влаштовують на честь кого-небудь.
А) самець щуки;
Б) посудина з ручками для носіння рідини;
В) адвокат, захисник обвинуваченого в суді;
Г) урочистий обід, що влаштовують на честь кого-небудь.
6. З
якого твору П. Глазового ці рядки: “Він на сцені в третій дії Викочує бочку!”?
А) “Найважча роль”;
Б) “Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г) “Похвала”.
А) “Найважча роль”;
Б) “Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г) “Похвала”.
7. Яка з цих
ознак не характерна для байки?
А) сюжетність;
Б) алегоричність;
В) мораль;
Г) несподіване закінчення.
А) сюжетність;
Б) алегоричність;
В) мораль;
Г) несподіване закінчення.
8. Хто з цих
письменників започаткував жанр співомовок?
А) Л. Глібов;
Б) С. Руданський;
В) С. Васильченко;
Г) С. Олійник.
А) Л. Глібов;
Б) С. Руданський;
В) С. Васильченко;
Г) С. Олійник.
9. “Приїхали
запорожці”, “вуса прездорові”,“ляхи препогані” –
це:
А) анафора;
Б) інверсія;
В) рефрен;
Г) гіпербола.
10. “Наука доводить, / Що людина,
безперечно, / Від мавпи походить” – ці рядки з твору П. Глазового:
А)
“Найважча роль”;
Б)
“Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г)
“Похвала”.
11. Яку
рису характеру людини Л. Глібов
критикує на прикладі поведінки Жаби (“Жаба й Віл”):
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
12. Що
таке мораль байки?
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
6 - А клас
Українська література
Контрольна робота № 6 з теми “Творчість Л. Глібова, С.
Руданського, П. Глазового” (тести)
1.
Мораль байки Л. Глібова “Муха і Бджола”:
А)
треба бути працьовитим;
Б)
треба вміти спілкуватися з товаришами;
В)
треба любити природу;
Г)
некрасиво займатися пустослів’ям.
2.
Творив у жанрі співомовки:
А)
П. Глазовий;
Б)
Л. Глібов;
В)
С. Руданський;
Г)
Т. Шевченко.
3.
Пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною викривається у
творі:
А) “Свиня
свинею” С. Руданського;
Б) “Похвала”
П. Глазового;
В)
“Найважча роль” П. Глазового;
Г) “Жаба
і Віл” Л. Глібова.
4.
У польського короля, за співомовкою С. Руданського “Запорожці у короля”,
козаків частували:
А)
пивом і м’ясом;
Б)
медом і сметаною;
В)
борщем і варениками;
Г)
млинцями й вином.
5.
“Наука доводить, / Що людина, безперечно, / Від мавпи походить” – ці рядки з
твору П. Глазового:
А)
“Найважча роль”;
Б)
“Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г)
“Похвала”.
6.Укажи,
хто з митців творив у жанрі співомовки:
А) П. Глазовий;
Б) Л. Глібов;
В) С. Руданський;
Г) Т. Шевченко
А) П. Глазовий;
Б) Л. Глібов;
В) С. Руданський;
Г) Т. Шевченко
7. Дія відбувається в байці Л. Глібова
“Муха і Бджола”:
А) навесні;
Б) улітку;
В) восени;
Г) узимку
А) навесні;
Б) улітку;
В) восени;
Г) узимку
8. Хто з письменників підписувався
псевдонімом Дідусь Кенар?
А) Степан Руданський;
Б) Павло Глазовий;
В) Леонід Глібов;
Г) Степан Олійник.
А) Степан Руданський;
Б) Павло Глазовий;
В) Леонід Глібов;
Г) Степан Олійник.
9.
Яку рису характеру людини Л. Глібов
критикує на прикладі поведінки Жаби (“Жаба й Віл”):
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
10. Якої байки Л. Глібова стосується
таке прислів’я: “Без труда – нема плода?”
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) всіх зазначених творі.
11. Що
таке мораль байки?
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
12. До
чого мав хист поет Степан Руданський:
А) малював карикатури;
Б) співав сопрано;
В) грав на кобзі;
Г) складав сонети.
А) малював карикатури;
Б) співав сопрано;
В) грав на кобзі;
Г) складав сонети.
6 - Б клас
Українська література
Контрольна робота № 6 з теми “Творчість Л. Глібова, С.
Руданського, П. Глазового” (тести)
Варіант ІІ
1.
Серед поданих письменників виберіть, хто писав гумористичні твори:
А) Т. Шевченко;
Б) П. Глазовий;
В) В. Близнець;
Г) І. Калинець.
А) Т. Шевченко;
Б) П. Глазовий;
В) В. Близнець;
Г) І. Калинець.
2.
Якої байки Л. Глібова стосується таке прислів’я: “Без труда – нема плода?”
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) “Лебідь, Рак і Щука”.
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) “Лебідь, Рак і Щука”.
3.
Який із цих творів алегоричний?
А) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Б) “Запорожці у короля” С. Руданського;
В) “Еволюція” Павло Глазового;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
А) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Б) “Запорожці у короля” С. Руданського;
В) “Еволюція” Павло Глазового;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
4. У
якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися
будь-якою ціною?
А) “Запорожці у короля” С. Руданського;
Б) “Похвала” П. Глазового
В) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
А) “Запорожці у короля” С. Руданського;
Б) “Похвала” П. Глазового
В) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Г) “Найважча роль” П. Глазового.
5. Що
означає слово шаплик (за байкою Л. Глібова “Щука”)?
А) самець щуки;
Б) посудина з ручками для носіння рідини;
В) адвокат, захисник обвинуваченого в суді;
Г) урочистий обід, що влаштовують на честь кого-небудь.
А) самець щуки;
Б) посудина з ручками для носіння рідини;
В) адвокат, захисник обвинуваченого в суді;
Г) урочистий обід, що влаштовують на честь кого-небудь.
6. З
якого твору П. Глазового ці рядки: “Він на сцені в третій дії Викочує бочку!”?
А) “Найважча роль”;
Б) “Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г) “Похвала”.
А) “Найважча роль”;
Б) “Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г) “Похвала”.
7. Яка з цих
ознак не характерна для байки?
А) сюжетність;
Б) алегоричність;
В) мораль;
Г) несподіване закінчення.
А) сюжетність;
Б) алегоричність;
В) мораль;
Г) несподіване закінчення.
8. Хто з цих
письменників започаткував жанр співомовок?
А) Л. Глібов;
Б) С. Руданський;
В) С. Васильченко;
Г) С. Олійник.
А) Л. Глібов;
Б) С. Руданський;
В) С. Васильченко;
Г) С. Олійник.
9. “Приїхали
запорожці”, “вуса прездорові”,“ляхи препогані” –
це:
А) анафора;
Б) інверсія;
В) рефрен;
Г) гіпербола.
10. “Наука доводить, / Що людина,
безперечно, / Від мавпи походить” – ці рядки з твору П. Глазового:
А)
“Найважча роль”;
Б)
“Заморські гості”;
В) “Еволюція”;
Г)
“Похвала”.
11. Яку
рису характеру людини Л. Глібов
критикує на прикладі поведінки Жаби (“Жаба й Віл”):
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
А) лінь;
Б) підступність;
В) заздрість.
Г) жорстокість.
12. Що
таке мораль байки?
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
25.05 - 29.05
Шановні учні, пропоную вам твори письменників, які потрібно прочитати влітку
А) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту;
Б) повчальний висновок наприкінці твору;
В) художнє зображення, що ґрунтується на приховуванні реальних осіб, явищ під конкретними художніми образами;
Г) гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
25.05 - 29.05
Шановні учні, пропоную вам твори письменників, які потрібно прочитати влітку
Українська література 6 - А, Б класи
1.І.Франко. "Захар Беркут"
2.А.Чайковський. "За сестрою"
3.М.Стельмах. "Гуси - лебеді летять..."
4.Г.Тютюнник. "Климко"
5.О.Стороженко. "Скарб"
6.Б.Лепкий."Мишка"
7.М.Павленко. "Русалонька із 7 - В..."
8.Л.Пономаренко. "Гер переможений"
9.О.Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили"
Українська
література 8 клас
1.1."Слово о полку Ігоревім"
2.І.Котляревський. "Енеїда", "Наталка Полтавка"
3.Г.Квітка - Основ'яненко. "Маруся"
4.М.Гоголь. "Тарас Бульба"
5.Т.Шевченко. "Сон", "Кавказ", "Катерина", "Наймичка"
6.П.Куліш. "Чорна рада"
7.Марко Вовчок. "Інститутка"
Українська мова
5 клас ( ІІ підгрупа)
Опрацювати с.192 "Культура мовлення", впр.517, 531
Українська мова 6 - А, Б класи
Впр.562, 572 ( ІІ ч. - 1,2,3 пункти )
Українська мова 8
клас
Комментариев нет:
Отправить комментарий